Ta strona używa ciasteczek. Kontynuacja przeglądania strony oznacza zgodę na ich używanie zgodnie z polityką prywatności.

Zgadzam się

Izolacje, które zbliżają ludzi...

19.01.2022

Warsztaty, na których można „dotknąć” produkty Alma-Color i w praktyce poznać ich właściwości, to ważne uzupełnienie działań marketingowych prowadzonych przez Zespół Sprzedaży AC. Katalogi, social-media, strona www? Owszem, jednak możliwość pracy z produktem to coś, co świetnie uzupełnia nasz pakiet doradczy i proces sprzedaży.

Nowy 2022 rok rozpoczynamy bardzo dynamicznie. Jubileuszowy, trzydziesty rok na rynku izolacji, antykorozji oraz rozwiązań przyjaznych środowisku, to świetny moment na jeszcze szerszą kampanię informacyjną o naszych produktach. Grafik spotkań, szkoleń, zarówno tych online jak i stacjonarnych, wypełniony jest po brzegi. Nasze nowe Centrum Szkoleniowe tętni warsztatowym życiem, a kontrahenci mogą w praktyczny sposób spróbować pracy z naszymi produktami - izolacjami polimocznikowymi, poznać ich właściwoście izolacyjne, przekonać się o wyjątkowej roli "kamiennych dywanów" dla środowiska i retencji wód, czy przekonać się o trwałości naszych systemów antykorozyjnych.